سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای جویای دانش، سربلندی دنیا و رستگاری آخرت است [امام علی علیه السلام]

آتش عشق تو

Powerd by: Parsiblog ® team.
گفتم(دوشنبه 87 مرداد 28 ساعت 9:48 صبح )
 

گفتم تو شیرین منی . . .گفتا تو فرهادی مگر؟                                    

 

گفتم خرابت می شوم . . .گفتا تو آبادی مگر؟                                     

 

گفتم ندادی دل به من . . .گفتا تو جان دادی مگر؟                                

 

گفتم ز کویت می روم . . .گفتا تو آزادی مگر؟                                      

 

گفتم فراموشم مکن . . .گفتا تو در یادی مگر؟                                    

 

گفتم خاموشم سالها . . .گفتا تو فریادی مگر؟                                    

 

گفتم که بر بادم مده . . .گفتا نه بر بادی مگر؟                                     

 


» فهیم مجیدی
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
گرازعشق
گفتم
عاشقی
عاشقی
عاشقی
 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 0 بازدید
بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
مجموع بازدیدها: 4411509 بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

آتش عشق تو
فهیم مجیدی
سلام من فهیم مجیدی هستم به وبلاگ من خوش آمدیدمیگم
» پیوندهای روزانه «
» اشتراک در خبرنامه «
 
 گفتم - آتش عشق تو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
()
ساعت
del.icio.us digg newsvine furl Y! smarking segnalo
<< >>