سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با اندرز زنده ساز [امام علی علیه السلام ـ در نامه اش به پسرش امام حسن علیه السلام ـ]

آتش عشق تو

Powerd by: Parsiblog ® team.
عاشقی(شنبه 87 مرداد 26 ساعت 12:6 عصر )

 

مگذر از من ای که در راه تو از هستی گذشتم
با خیال چشم مستت از می و مستی گذشتم

دامن گلچین پر از گل بود از باغ حضورت
من چو باد صبح از آنجا با تهی دستی گذشتم

من از آن پیمان که با چشم تو بستم سال پیشین

گر تو عهد دوستی با دیگری بستی گذشتم

چون عقابی می زنم پر در شکوه بامدادان

من که با شهبال همت زین همه پستی گذشتم

پاکبازی همچو من در زندگی هرگز نبینی

مگذر از من ای که در راه تو از هستی گذشتم
 

 (نظریادتون نره)


» فهیم مجیدی
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
گرازعشق
گفتم
عاشقی
عاشقی
عاشقی
 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 2 بازدید
بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
مجموع بازدیدها: 4411545 بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

آتش عشق تو
فهیم مجیدی
سلام من فهیم مجیدی هستم به وبلاگ من خوش آمدیدمیگم
» پیوندهای روزانه «
» اشتراک در خبرنامه «
 
 عاشقی - آتش عشق تو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
()
ساعت
del.icio.us digg newsvine furl Y! smarking segnalo
<< >>